Cerita Dewasa - Cerita Sex Panas - Cerita Sex - Kluber Sex
22
home,page-template,page-template-blog-masonry,page-template-blog-masonry-php,page,page-id-22,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,qode_grid_1300,qode-theme-ver-11.1,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.1.1,vc_responsive

Ketika aku terbangun tangan dan kakiku sudah terikat dengan borgol, aku terbaring di tempat tidur. Di hadapan aku ada seorang wanita yang tampak memegang gunting. Dengan gunting tersebut ia menggunting pakaian membugili aku sampai tidak ada sehelai kain pun yang menutupi tubuhku. Ia langsung menatapi...

Aku duduk di kelas 3 SMU saat ini. Namaku Nia, lengkapnya Lavenia, aku sangat terkenal di sekolah, teman-teman kagum akan kecantikanku, apa lagi cowok-cowok, yang sering mengusilli aku dengan menggoda, aku sih cuek saja, soalnya aku juga senang sih. Aku punya sebuah "geng" di sekolah,...

Semasa mengikat tali pertunangan dengan kekasih ku aku sering berkunjung ke rumahnya untuk berborak-borak dan sebagainya. Tunang aku ada tiga orang kakak yang dah bersuami. Antara tiga orang tu yang paling cun ialah yang nombor 3. Namanya Gee. Dia nie tinggal berdekatan dengan rumah bakal...

Tak aku sangka dan tak pernah aku bercita-cita nak menyetubuhi isteri kawan sendiri. Sekadar berangan-angan tu adalah. Bukan apa, Kak Mun ni menarik. Pertamanya dia putih dan hidung mancung sikit. Badanya agak slim waktu aku dan isteri mula kenal dia dulu, tapi ketika peristiwa ni...

Nama aku adalah zul (bukan nama sebenar). Aku adalah seorang pelajar ipt dalam negeri dan masih lagi belajar di ipt tersebut. Ana seorang gadis dari pantai timur yang mengambil jurusan yang sama dengan aku. Ana adalah seorang gadis yang cantik (cina + melayu) dan mempunyai...

Cerita dewasa ini berkisah antara seorang abg smu dengan seorang om-om yang tanpa sengaja si om ini menemukan abg ini sedang berjalan ke sekolahnya dengan muka lesu, dengan keadaan ekonomi yang tidak menentu si om yang berniat membantu ekonomi abg ini juga memiliki rencana di...

Saya merupakan karyawan swasta yang bergerak di bidang hiburan, kata tepatnya internet gaming centre di kawasan elite perumahan Kelapa Gading. Nama saya Alex, usia saya bulan depan 24 tahun dengan tinggi badan 175 cm. Postur badan saya standar sama seperti laki-laki Indonesia, mungkin karena saya...

Cerita dewasa ini tentang kisah percintaanku dengan seorang yang bernama rany, dimana rany ini adalah seorang pemandu sorak yang cukup senior di smuku, ketika pada suatu saat terdapat beberapa anggota baru pemandu sorak yang sangat cantik akupun jadi tertarik dan dengan bantuan rany akhirnya keinginanku...

Aku seorang guru sekolah rendah di KL. Boleh dikatakan aku seorang guru yang baik, menurut para ibu bapa yang menyekolahkan anak mereka di sekolah aku mengajar. Guru Besar sendiri memuji kaedah pengajaranku. Maklumat ini aku perolehi daripada guru-guru lain yang rapat dengan Guru Besar. Oleh...

Apa yang aku nak cerita kat korang nie memang sesuatu kisah benar. Aku nie kerja kat satu opis kat KL nie. Boleh dikatakan besar jugak la kompeni aku nie. Kat opis aku nie ada la seorang akak nie. Dia nie dah berumahtangga dan dah ada...

Ini adalah kisah pengalaman pertama aku melakukan sek sehingga tergoda nafsu time aku berumur 16 tahun. Aku kehilangan ayah sejak dua tahun yang lalu, oleh itu ibu aku selalu kerumah adiknya dan aku ketinggalan keseorangan dirumah. Oleh yang demikian aku terpaksa tinggal dirumah makcik aku...

Ini kisah masa aku masih kursus di Maktab Perguruan Ugama Seri Begawan. Masa tu aku berada ditahun 3. Aku sebenarnya amat rapat dengan seorang guru pelatih (peserta kursus) perempuan bernama si MANJA. Aku sudah mengenalinya selama kurang dari setahun. Suatu petang jam 5.00 petang aku pun...

Aku Am, anak sulong dalam sebuah keluarga yang sederhana. Bertugas sebagai pegawai pemasaran hartanah. Mak bapak aku memang sibuk memanjang. Ada kat rumah time malam je. Time siang yang ada cuma aku dan adikku serta orang gaji. Orang gaji aku mbak murni. Dah agak tua. Tengok...

Salah satu kisah menarik, yang cukup baik untuk kita ambil iktibar ialah mengenai seorang jemaah haji (lelaki) yang gagal masuk ke Masjidilharam. Lelaki ini tidak sama pakej dengan saya (Tuan Guru Dato’ Dr. Haron Din), jadi saya tidak mengenalinya. Apa yang berlaku kepada lelaki berkenaan ialah,...